Tuesday, January 18, 2011

KEHARMONIAN DI TEMPAT KERJA

Assalamualaikum wbt dan Salam Tahun Baru 2011.

Alhamdulillah, marilah kita melafazkan syukur pada Ilahi atas kesempatan yang masih dipinjamkan kepada kita sehingga kita dapat bersua lagi di tahun baru.

Memulakan tahun 2011, Santapan Minda juga tampil dengan wajah baru di mana blog ini bakal melalui transformasi agar lebih dekat dengan pembaca serta terus menyajikan bacaan yang menepati selera pembaca sekalian. Bagi tahun 2011, banyak topik baru yang lebih menarik disusun untuk disajikan kepada para pembaca budiman dalam usaha kami untuk menjadikan blog ini sebagai wadah perkongsian maklumat yang terbaik. Di kesempatan ini juga, saya sekali lagi mempelawa para pembaca atau mana-mana pihak yang berminat untuk menyumbang artikel untuk diterbitkan dalam blog ini, agar dapat menghubungi kami melalui emel yang tertera.
Bagi edisi kali ini, Blog Santapan Minda ingin berkongsi artikel bertajuk "Keharmonian di Tempat Kerja" yang ditulis oleh Encik Ahmad Izzuddin Fahmi Che Abd Rahim, Penolong Pengarah di Bahagian Pengurusan Psikologi JPA. Selamat membaca.

































No comments: